پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام سردار جلالی به فرمانده کل ارتش

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی از پایگاه راهکنشی عقاب ۴۴ را تبریک گفت.

 

سردار جلالی در این پیام با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی امروز یک ارتش مستقل، مردمی و الهی است، افزود: زمانی ما در قبل از انقلاب اسلامی برای تولید یک اسلحه ژ-۳ وابسته به دشمن بودیم، اما امروز ارتش با اتکا به توان داخلی در سایه خودباوری تبدیل به نماد قدرت ملی ایرانیان شده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت زیرساخت اصلی پیشرفت کشور است، افزود: دستاورد امروز ما در حوزه امنیت نشات گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی و کلام امامین انقلاب اسلامی است که به نیروهای مسلح آموخت ما میتوانیم اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم.

 

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه دشمن امروز ما همان دشمن قدیمی است و هر زمان که احساس کند می‌تواند از حوزه نظامی به ما لطمه بزند حتماً این اقدام را خواهد کرد، گفت: مجموعه اقدامات نیروهای مسلح چه در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و چه در حوزه طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد قابل قبول برسد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح هیچگاه تهدید دشمن را دست کم نخواهند گرفت، افزود: رونمایی از پایگاه راهکنشی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل طراحی و توسعه پیدا کرده یک اقدام راهبردی است که می‌تواند معادلات جنگ را تغییر دهد.

 

 

سردار جلالی با تاکید بر اینکه دشمن از این پس می‌بایست در محاسبات نظامی خود بازاندیشی کند، تاکید کرد: قدرت‌های استکباری مانند امریکا دیگر نمی‌توانند با اتکا به توان فناورانه خود معادلات منطقه جنوب غرب آسیا را مبتنی بر خواست خود رقم بزنند.

 

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان این موفقیت را به فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده محترم نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992