پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عضو کمیسیون مشترک صیانت در مجلس:
کمیسیونی صیانت دیگر در مجلس وجود قانونی ندارد!

یک عضو کمیسیون مشترک صیانت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا جایی که بنده و سایر همکارانم در جریان هستیم اساسا طرح یا کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان صیانت در مجلس وجود نداشته و برخی از همکاران باید پاسخ دهند که چرا به دنبال بازی با امنیت روانی جامعه هستند.

 

 

جلال رشیدی کوچی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تصویب طرح صیانت در کمیسیون مشترک و ارسال آن به شورای نگهبان، بیان کرد: برخی از دوستان که در کمیسیون مشترک طرح صیانت بودند هنوز در فاز قبلی به سر می برند و دوست دارند همه چیز را به صیانت ربط دهند. بنده اصلا چنین چیزی را نشنیدم. اساسا الان طرحی تحت عنوان صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس و یا کمیسیون مشترکی برای بررسی طرحی صیانت در مجلس وجود ندارد.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از نمایندگان دوستان دارند با پرداختن به حواشی با امنیت روانی جامعه بازی کنند و ایجاد حساسیت کنند و بنده فکر می‌کنم باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که چرا یک سری افراد در تلاش هستند این اقدام را انجام دهند. بنده با توجه به اینکه عضو این کمیسیون بودم اعلام می کنم که به بنده اطلاعی از تشکیل جلسات این کمیسیون و تصویب این طرح نرسیده است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992