پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رشد ۱۰ میلیون تومانی «هایما S7 پلاس» در بازار

رشد نرخ دلار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو این افزایش را به آن نسبت می دهند؛ طی روزهای اخیر نرخ دلار نوسان اندک داشت، اما امروز این روند تغییر کرد و موجب شد تا بازار خودرو شکل افزایشی به خود گیرد. براساس ارزیابی بازار امروز و در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو «هایما S7 پلاس» رکورد رشد قیمت را شکست و با افزایش ۱۰ میلیونی قیمت راهی بازار شد. از سوی دیگر «تارا دنده ای» و «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز افزایش ۲ میلیونی داشتند و سایر پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند.

 

 

قیمت محصولات ایران خودرو
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 

 

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز ۴۶۰ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S7پلاس» برخلاف روز گذشته که افت قیمت داشت امروز با رشد ۱۰ در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان رسید.

 

 

اما «تارا دنده ای» هم در بازار ۶۲۷ میلیون تومانی شد و رشد ۲ میلیونی قیمت داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشتند و «دنامعمولی» در بازار ۶۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت خورد . اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی ۲ میلیونی را تجربه کرد.

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992