پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احمد خاتمی:
چرا برای اعدام محارب سر و صدا راه می اندازند؟

سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در ویژه برنامه جشن انقلاب و ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام که در حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: امسال در شرایطی وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدیم که مظلومانه ترین دهه فجر را در طول این ۴۴ سال شاهدیم و این در حالی است که کشور چهار ماه در اغتشاش براندازی بود و آنچه که ناجوانمردانه است، مسجد را سوزاندند، مردم را میترساندند، پلیس و بسیج و پاسدار را شهید کردند و اسم این اغتشاشات را اعتراض می گذارند.

 

 

احمد خاتمی: آنچه در حال حاضر می‌گذرد پلیس‌کشی و بسیج‌کشی است

 

 

بخش هایی از سخنان احمد خاتمی را در ادامه می خوانید:

 

 

فتنه گران می خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند، آنها قله انقلاب را نشانه گرفته اند و می‌دانند تنها فرد بزرگی که میتواند کشور را منسجم کند ولی فقیه است .

 

 

ولایت را چراغ راه است؛ در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است .

 

 

آمریکا تمام پژوهشگاه‌های دنیا را بسیج کرده بود که راه‌های براندازی نظام را اعلام کنند، که ۲۰۰ راه پیشنهاد دادند و به یاری خدا همه این راهها بی نتیجه ماند.

 

 

هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر، براندازی نظام اسلامی بود، دشمن این هدف را با چهار حربه مقابله با دین، امنیت و اقتدار کشور و همچنین ناامیدی مردم دنبال می‌کرد.

 

 

از حماقت های این اغتشاشگران این بود که اغتشاشات را با قرآن سوزی، مسجد سوزی، چادر از سر زن مسلمان گرفتن و پرچم سوزی شروع کردند و این هجمه ها در این ایام بی بدیل بود و چه بسا اگر وارد این میدان نمی شدند مردم بزودی ماهیت این افراد را نمی‌فهمیدند، حال آنکه مردم از دین و قرآن و اهل بیت علیه السلام دست بردار نیستند.

 

 

بسیاری از اغتشاشگران چند عنوان فقهی داشتند، محارب، باغی، مفسد فی الارض. و قاتل و آنگاه وقت اجرای حکم خدا بمباران انتقاد می‌شود، البته انتقاد آزاد است ولی چرا وقتی محارب اعدام می شود سر و صدا به راه می اندازند، شهیدان عجمیان و آرمان را دهها نفر محاصره کرده بودند و با زجر کشتند و نفس‌شان هم در نمی‌آید.

 

 

درخت انقلاب شجره طیبه ای است که با انجام این کارها حتی برگ هایش تکان نمی خورند چه رسد به اینکه درخت تنومند انقلاب را بتوانند از بین ببرند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992