پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=37509

نماینده مجلس: افراط‌گرایی در کشور نفوذ کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در داخل کشور، عده ای از افراطیون را هم داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش است، گفت: ما در داخل کشور، عده ای از افراطیون را هم داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم‌کاری بیش از این بر معیشت کارگران و شهروندان مظلومی که نان خالی در سفره ندارد، تاثیر نگذارد.

مرتضی محمودوند در خصوص روند مذاکرات وین، اظهار کرد: دولت دوازدهم و سیزدهم هر دو به دنبال این بودند که این مذاکرات انجام شود اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله، زیاده خواهی طرف مقابل، این مساله مسکوت ماند و این زیاده خواهی، باعث تعلل و تاخیر روند مذاکرات شد و یکی از اهداف حوادث اخیر که رهبر انقلاب از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد کرد، اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان های غربی است که می دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش ها فقط به خاطر فعالیت های هسته ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.

وی تصریح کرد: جریانات تقابلی و کشورهای غربی که در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفتند، دو دسته هستند؛ یک دسته از آنها به صورت افراطی به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی هستند و گروه دیگری عظمت و اقتدار ایران را می دانند و سعی می‌کنند که در این قضایا به سمت مذاکره و مصالحه حرکت کنند. ما در داخل هم عده ای از افراطیون را داریم که ساز خود را می زنند و امیدواریم قوه عاقله بر افراطی گرایی پیروز شود تا نتیجه این ندانم کاری بیش از این بر معیشت کارگران و شهروندان مظلومی که نان خالی در سفره ندارد، تاثیر نگذارد.

وی خاطرنشان کرد: این افراطگرایی در کشور نفوذ کرده است و عده ای در همین جریانات اخیر می‌گفتند باید با کودکان و دانش آموزان هم برخورد کنیم که ما در جواب آنها می‌گوییم خیلی غلط کرده‌اید! برخورد با دانش آموز، خاص گروه ها و دشمنان جمهوری اسلامی است و شما در واقع حرف دشمن را می زنید و یکی از مصیبت های ما همین اشخاص هستند که در هیچ جا مدافع جمهوری اسلامی ایران نبودند و الان از اعدام و کشتن حرف می زنند درحالی که زمان دفاع مقدس بر اساس آموزه های غلطی که داشتند، به جبهه رفتن را حرام می دانستند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992