پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شرایط فروش فوق‌العاده ۲ محصول سایپا اعلام شد

سایپا، طرح جدید فروش فوق‌العاده دو محصول شاهین و کوییک آر پلاس اتومات را از امروز (سه‌شنبه) آغاز کرد.

 

 

این طرح برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) اجرایی می‌شود و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح جوانی سه روز فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت‌ کنند.

 

 

گفتنی است شرط تعریف حساب وکالتی که از مرحله قبلی فروش گروه سایپا (پیش‌فروش چهار محصول این شرکت که آخیراً اجرا شد)، اجرایی می‌شود.

 

 

طبق اطلاعیه‌ای گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان عادی تنها در صورتی مجاز به ثبت درخواست خود هستند که تا ساعت ۱۵ روز گذشته (دوشنبه) نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه خودرو متناسب با مبلغ اعلام شده، اقدام کرده باشند و حائز سایر شرایط همچون عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، هر کد ملی یک خودرو که از گذشته اعمال می‌شده‌اند، نیز باشند.

 

 

لازم به ذکر است که متقاضیان طرح جوانی نیازی به حساب وکالتی ندارند و این شرایط (جز تخصیص یک خودرو به هر کد ملی) هم برایشان اعمال نخواهد شد.

 

 

در شرایط ثبت‌نام “عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا” که برای برخی محصولات به ۱۸ ماه تقلیل یافته بود و برای برخی محصولات هم اعمال نمی‌شد، مجدد به شرایط و محدودیت‌های ثبت‌نام بازگشته است.

 

 

فروش فوق‌العاده دو محصول سایپا آغاز شد/ متقاضیان باید حساب خود را پر می‌کردند

 

 

یادآوری می‌شود که جهت تعریف حساب وکالتی‌، مشتریان باید به شعب یکی از بانک‌های تجارت، ملت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین یا رفاه مراجعه حضوری داشته باشند؛ در صورتی که مشتریان حساب بانک تجارت یا حساب بانک ملی دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت یا سایت بانک ملی به صورت آنلاین در این خصوص اقدام کنند.

 

 

تاکید می‌شود که در حساب وکالتی، هیچگونه انتقال وجه در زمان پیش ثبت‌نام صورت نمی‌پذیرد و وجه خودرو در حساب مشتری تا زمان اعلام منتخبین، باقی می‌ماند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992