پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=37516

سردار مومنی: سپاه بازوی قدرتمند ملت ایران و نظام اسلامی است

اسکندر مؤمنی گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، نشان از ناکامی‌های پی در پی آنان در شکست عزت و اراده ملت ایران است.

در پیام اسکندر مؤمنی آمده است: اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی واکنشی کینه‌توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی در پی آنان در شکست عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی است.

از منظر ملت شریف ایران اسلامی و همه ملت‌های منطقه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی، عدالت‌گرا و فرهنگی است که در یک ساحت نظامی به مقابله با ظلم، بی‌عدالتی، تبعیض و نژادپرستی برخاسته و مأموریت استقرار عدالت در همه ابعاد را از آغاز فعالیت برای خود تعریف کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی قدرتمند و قدرت شکست‌ناپذیر ملت ایران و نظام اسلامی در همه صحنه‌های پس از پیروزی انقلاب است و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه می‌باشد.

دلاورمردان سبزپوش سپاه در طول ۴ دهه گذشته، مظلومانه در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه‌های سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایستادند، حتی تلاش‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در امنیت مردم جهان و مردم اروپا و آمریکا می‌توان دید؛ اگر سپاه نبود، امروز گروه‌های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا از جمله داعش فجایع انسانی را نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در همه نقاط جهان از جمله اروپا توسعه می‌دادند.

بدون تردید اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن مردمی‌ترین نهاد حاکمیتی راه به جایی نخواهد برد و بیش از بیش حقانیت حافظان و مرزداران تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پیش برد اهداف مقدس خود عقب نخواهد راند، مردم شریف ایران بیش از پیش به مظلومیت فرزندان خود پی خواهند برد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992