پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=37368

واکنش سردار کوثری به تروریست خواندن سپاه

سردار اسماعیل کوثری گفت: تروریست خواندن سپاه نشان از عصبانیت دشمن دارد.

سردار اسماعیل کوثری پیش از ظهر شنبه در یادواره «شهدای عملیات کربلای ۵ و بیت المقدس ۲» که با محوریت سردار شهید حاج «یدالله کلهر» که در حسینیه سپاه سیدالشهدای استان تهران برگزار شد، افزود: سپاه در مقابل گروه تروریستی داعش ایستاد و جهان را از شر آن نجات داد، اما شاهدیم، که در اقدامی سیاسی و خصمانه تروریست اعلام می‌شود، در حالی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ساز و کارش مشخص و شفاف است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی عامل عصبانیت دشمن است، گفت: سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار دادند، در حالی که سپاه هر جایی و در هر زمانی که نیاز کشور بوده و برای مقابله با تروریست وارد عمل شده است.

وی افزود: مقابله با داعش یکی از خدمات سپاه به جهانیان است، هفت لشکر عراق تسلیم داعش شده بود، اما شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه با اتکا به خداوند رفت و آنان را شکست داد.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به سیره امام علی (ع) سیدالشهدا (ع) هم طاغوت را سرنگون کرد و هم تئوری دو ابر قدرت کمونیست و امپریالیست را از بین برد، امام راحل هرگز به دنبال پست و مقام نبود اما اراده خداوند بر این بود که یک انسان الهی بیاید و باعث تعجب سیاست مداران دنیا شود.

این نماینده مجلس گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به خداوند و جانفشانی مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در نهایت با بیشترین آرای مردمی جمهوری اسلامی را بنیان نهاد، اما جنگ را دو سال از پیروزی نظام اسلامی به ما تحمیل کردند و همه دنیا علیه ما دست به کار شدند و فقط سوریه با ما همراه بود.

وی اضافه کرد: با وجودی تمامی سختی‌ها، تحریم‌ها و دشواری‌های جنگ، رزمندگان اسلام پای امام و ولایت مداری ایستادند و یک قدم عقب نگذاشتند و بر دشمن متجاوز پیروز شدند، سردار شهید کلهر نیز یکی از همین مردان خدایی بود.

کوثری با اشاره به رشادت‌های شهید کلهر در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید کلهر در همین عملیات کربلای پنج به شهادت رسید. مرد خود ساخته‌ای که در پیروزی انقلاب اسلامی سهم خود را ادا کرد و بعد از پیروزی نیز لباس رزم را به تن کرد و یک لحظه هم از تن خارج نکرد، این سردار شهید چنان با عزم در عملیات‌ها وارد می‌شد که رزمندگان دیگر نیز از وی تاسی و تبعیت می‌کردند این بود که خداوند خود خریدارش شد و به درجه شهادت رسید.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992