پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=36889

واکنش دروازه‌بان بینی شکسته به رفتار یحیی

خبرورزشی: دروازه‌بان تیم فوتبال ون‌پارس به رفتار گل‌محمدی در پایان بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی واکنش نشان داد.

احمد مهرابی، دروازه‌بان ون‌پارس ستاره تیمش مقابل پرسپولیس بود. او در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی بینی‌اش گفت: علی بیرو گفت تازه مثل خودم شدی! یک برخوردی با آقای عبدی بود وقتی تک به تک شدیم، می‌خواست بلند شود که به صورتم زد. آقا یحیی هم دمش گرم خیلی از من دلجویی کرد. شکسته است دیگر. علی آقا کارش درست است و با آمدن به زمین پنالتی گرفت و باعث شد تیمش بماند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند و قهرمان شوند.

او در مورد عملکردش گفت: این عملکردم فقط برای الان نبوده و در ۱۲بازی لیگ یک هم همینطور بودم. لطف خدا بود که قرعه‌مان به پرسپولیس بخورد و دیده شوم چون چند سال است در لیگ دو و یک واقعا عملکرد خوبی داشتم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. آقای قلعه‌نویی حرف قشنگی می‌زد. من الان ۲۸ سالم است و در ۲۸سالگی در این بازی دیده شدم. بدی‌اش این است هیچکس را در این فوتبال نداشتم.

مهرابی در مورد اینکه می‌توانست پنالتی گولسیانی را مهار کند بیان کرد: آقای توتونی با گولسیانی در سپاهان کار کرده و می‌دانست کدام طرف می‌زند و من هم می‌دانستم اما سعی کردم زود نروم که تصمیمش عوض شود. او خیلی خوب زد و اگر گوشه نبود می‌گرفتم.

او در مورد تیرک‌های زیادی که در این بازی پرسپولیسی‌ها زدند گفت: لطف خدا شامل تیم ما شد و در مورد این تیرک‌ها هم خوش‌شانس بودیم.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992