پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=35441

واکنش تند کاخ سفید به انتقادات از فائوچی

ايسنا : کاخ سفید، حملات به آنتونی فائوچی را به شدت محکوم کرد.
هیل گزارش داد، کارین ژان پی‌یر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره توئیت‌های اخیرا ایلان ماسک در انتقاد از آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا، آنها را “حملات شخصی” که “فوق‌العاده خطرناک هستند” خواند.

ژان پی‌یر خاطر نشان کرد: “آنها چندش‌آور و به دور از واقعیت هستند و ما به اعتراض به آنها ادامه خواهیم داد و درباره آنها بسیار صریح خواهیم بود.” او به این موضوع اشاره کرد که فائوچی در دوره هفت رئیس جمهور آمریکا اعم از جمهوری‌خواه و دموکرات خدمت کرده است.

این سخنگوی کاخ سفید بیان داشت: “ما خوش شانسیم که او حرفه و زندگی و استعداد استثنایی خود را وقف سلامت مردم آمریکا کرده است و این چیزی است که باید هم اکنون درباره‌اش بحث شود. این چیزی است که ما باید اکنون به خاطرش از او متشکر باشیم و مجددا می‌گویم که این صحبت‌ها فوق‌العاده خطرناک بوده و باید به آنها اعتراض کرد.”

ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل چند شرکت از جمله توئیتر اخیرا با انتشار یک توئیت علیه فائوچی جنجال به پا کرده است. او در پیامی کنایه‌آمیز خواستار محاکمه فائوچی شد. ماسک سپس یک تصویر طنزآمیز ادیت شده را منتشر کرد که در آن فائوچی به بایدن می‌گوید: “فقط یک قرنطینه دیگر، پادشاه من.”

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992