پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=35323

پدیده کرواسی در یک قدمی پیوستن به بایرن مونیخ

شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.

به گزارش “ورزش سه”، دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان تیم ملی کرواسی، یکی از شگفتی‌سازهای اصلی جام جهانی قطر است. کسی که با درخشش در ضربات پنالتی دیدار تیم ملی کشورش مقابل برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی مهم‌ترین نقش را در رسیدن کروات‌ها به نیمه‌نهایی داشت.

دروازه‌بان ۲۷ساله کروات که فوتبال باشگاهی را در دیناموزاگرب دنبال می‌کند بعد از درخشش در این تورنمنت به عنوان یکی از بهترین سنگربانان جام مطرح شد و عده زیادی معتقد بودند او شایستگی بازی کردن در باشگاهی بزرگتر را دارد.

درخشش لیواکوویچ تنها به بازی با برزیل خلاصه نمی‌شود و او در بازی قبلی مقابل ژاپن در مرحله یک‌هشتم نهایی هم عملکردی درخشان داشت. در روزهای اخیر شایعاتی درباره انتقال او به منچستریونایتد مطرح شده بود که در نهایت تکذیب شد.

اما دقایقی پیش شبکه اسکای آلمان به نقل از فلوریان پلاتن‌برگ، روزنامه‌نگار ارشد این رسانه، خبری اختصاصی منتشر کرده و مدعی شد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های لیواکوویچ و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است و او به احتمال زیاد در ماه ژانویه راهی شهر مونیخ خواهد شد.

بایرن مونیخ از مدتی پیش به دنبال جذب دروازه‌بانی می‌گردد که جانشین مانوئل نویر باشد. بعد از حذف آلمان و نویر در مرحله گروهی جام جهانی قطر او که به تعطیلات رفته بود در حال اسکی کردن دچار حادثه شد تا جذب دروازه‌بان برای مونیخی‌ها تبدیل به اولویت بشود.

با درخشش لیواکوویچ او حالا به صدر فهرست دروازه‌بانهای مد نظر این باشگاه رسیده است. مانوئل نویر در حال اسکی کردن با شکستی پا مواجه شده و مصدومیتش آنقدر جدی بود که او را با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل کردند. بایرن می‌داند که فصل برای نویر به پایان رسیده است.

امروز برخی رسانه‌های آلمانی مدعی شدند بایرنی‌ها الکساندر نوبل و سوِن اولریش را به دروازه‌بان کروات ترجیح می‌دهند ولی پلاتن‌برگ این گزارش‌ها را رد کرده و می‌گوید در صورت توافق باواریایی‌ها با مدیر برنامه‌های لیواکوویچ درباره مسائل مالی و جلب رضایت دیناموزاگرب او را باید صد در صد گزینه اصلی بایرن دانست.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992