پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر مدیر سابق با جت شخصی برای توییتر دردسرساز شد

یک شرکت اجاره‌دهنده جت شخصی، از توییتر به دلیل امتناع از پرداخت پول دو سفری که لزلی برلند، مدیر بازاریابی سابق این شرکت شبکه اجتماعی داشته است، شکایت کرد. گروه خدمات جت شخصی، مدعی شد ۱۹۷ هزار و ۷۲۵ دلار برای سفری که برلند ۲۶ اکتبر از تتربورو نیوجرسی به سانفرانسیسکو و پرواز بازگشت در روز بعد (همان روزی که ماسک قرارداد خرید توییتر را تکمیل کرد) داشته است، طلب دارد.

برلند، اوایل نوامبر به همراه شمار زیادی از کارکنان توییتر اخراج شد. طبق قرارداد این شرکت با توییتر، یک نماینده این شرکت شبکه اجتماعی ملزم است پروازهای اجاره‌ای را ثبت کند؛ اما این شرکت خدمات پرواز می‌گوید پیش از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این شیوه گاهی رعایت نمی‌شد و پروازها از طریق ایمیل و پیامک رزرو شده و پول آن بدون مشکل‌ پرداخت می‌شد.

بر اساس شکایت این شرکت خدمات پرواز که در دادگاه فدرال در نیوهمپشایر تنظیم شده است، پس از اینکه مالکیت توییتر به ماسک انتقال یافت، این شرکت حاضر نیست صورتحساب پروازهای برلند را پرداخت کند و مارتی اونیل، مدیر منابع استراتژیک جهانی توییتر مدعی شده است این پروازها مورد تایید مسوول مربوطه قرار نگرفته بود. بر اساس گزارش بلومبرگ، مسوول مربوطه در توییتر به اونیل اعلام کرده است پاراگ آگراوال، مدیرعامل وقت توییتر با هزینه مذکور موافقت کرده بود و در هفته‌ای که قرار بود قرارداد خرید توییتر توسط ماسک تکمیل شود، این سفر ضروری بود و لزلی برلند، رابط اصلی توییتر با ایلان ماسک بود. اما مدیریت جدید این توضیحات را قبول نکرد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992