پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

علي اصغر ملکي، رئيس اتحاديه تهيه و توزيع‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان گوشت گوسفندي تهران:
قاچاق دام در حال انجام است/ نوسانات قيمت در بازار با صادرات و قاچاق دام

اخبار اتحاديه هاخبر اصليعلي اصغر ملکي، رئيس اتحاديه تهيه و توزيع‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان گوشت گوسفندي تهران:قاچاق دام در حال انجام است/ نوسانات قيمت در بازار با صادرات و قاچاق دام

 

رئيس اتحاديه تهيه و توزيع کنندگان گوشت گوسفندي تهران گفت: هم اکنون قاچاق دام از سمت پيرانشهر و کردستان به سمت عراق در حال انجام است.

 

 

علي اصغر ملکي، رئيس اتحاديه تهيه و توزيع کنندگان گوشت گوسفندي تهران گفت: در شرايط کنوني صادرات دام از يک سو و قاچاق دام از سوي ديگر منجر به نوسانات قيمت در بازار شده است.

 

 

وي قيمت کنوني هر کيلو دام در ميادين تهران را ۹۰ تا ۹۳ هزار تومان و شهرستان ها ۸۷ تا ۸۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اگر مسئولان جلوي قاچاق و صادرات دام را نگيرند، التهابات قيمت در بازار استمرار خواهد داشت.

 

 

ملکي بيان کرد: هم اکنون هر کيلو شقه گوسفندي بدون دنبه با نرخ ۲۰۰ تا ۲۰۵ هزار تومان به مغازه دار و ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تومان مصرف کننده عرضه مي شود.

 

 

رئيس اتحاديه تهيه و توزيع کنندگان گوشت گوسفندي تهران گفت: هم اکنون چوبداران دامي براي خريد و عرضه به بازار پيدا نمي کنند چرا که دامداران به دنبال افزايش مجدد قيمت هستند.

 

 

به گفته او، صادرات دام از سمت کرمانشاه به دبي، کويت و قطر و قاچاق از سمت پيرانشهر و کردستان به عراق در حال انجام است که اين موضوع در کنار مشکلات تردد ناشي از بارندگي موجب شده قيمت گوشت نسبت به هفته گذشته ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان افزايش يابد.

 

 

ملکي گفت: با توجه به نوسانات قيمت دام و گوشت در بازار از پشتيباني امور دام تقاضا داريم که به منظور کاهش التهابات گوشت اقدام به عرضه ذخاير خود در بازار کند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992