پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حسین زرینجویی، طنزپرداز لرستانی پس از انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش به زندگی اش پایان داد

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید خودکشی «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی، اظهار داشت: این خبر تأیید شده است.

 

 

وی با بیان اینکه این طنزپرداز لرستانی، شب گذشته یک پست در صفحه اینستاگرام خود با عنوان «آخرین خنده من» منتشر کرده است، عنوان کرد: متأسفانه این طنزپرداز لرستانی اقدام به خودکشی کرده است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان داشت: ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و جامعه هنری استان، امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم چرا که ایشان از هنرمندان خوب استان بودند.

 

 

احمدی با تاکید بر اینکه باید بررسی شود که به چه دلیل این اقدام را انجام داده است، گفت: پست آخری که در صفحه اینستاگرام خود نیز منتشر کرده، موید همین موضوع خودکشی است.

 

 

مهدی غیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه در تماس با اورژانس مشخصات «حسین زرین جویی»، ۲۶ ساله به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام و نیروهای ما به محل اعزام می‌شوند.

 

 

وی با بیان اینکه این مأموریت از ساعت ۱۲ تا یک و ۲۲ دقیقه ظهر امروز ادامه داشته است، عنوان کرد: ایشان فوت کرده است و طبق گزارش‌های نیروهای ما، از ۱۲ ساعت پیش هم کسی بر بالین ایشان نبوده و جمود نعشی در اندام داشته است، یعنی فوت ایشان چندین ساعت قبل اتفاق افتاده است.

 

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان، ادامه داد: بر اساس اعلام نیروهای اورژانس فوت ایشان قطعی و فاقد هر گونه علائم حیاتی با جمود نعشی در اندام‌های فوقانی و تحتانی بوده است.

 

 

غیبی با تأیید ایست قلبی تنفسی و فوت «حسین زرین جویی»، یادآور شد: تأیید خودکشی وی باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992