پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

اتحاد ۹۰۰ میلیونی دو ستاره بزرگ

مسی و رونالدو

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای اولین بار در یک تبلیغ مشترک شرکت کردند.

به گزارش “ورزش سه“، رونالدو و مسی در طول این سال‌ها رقابتی جذاب را شکل دادند و پیش بردند و شرکت‌‌های تبلیغاتی همیشه از این رقابت به سود خودشان استفاده کردند.
بحث درباره این که کدام یک از این دو نفر بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است همیشه در طی چند سال اخیر جریان داشته و در تبلیغ جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که آنها تعیین سرنوشت این سوال را به جای زمین بازی، روی صفحه شطرنج آورده‌اند.
در تصویر منتشر شده که در واقع تبلیغی برای شرکت معروف لویی ویتون است، این دو نفر در حالی که مشغول انجام بازی شطرنج روی یکی از چمدان‌های لوکس این شرکت هستند دیده می‌شوند.

 

کریم بنزما جام جهانی را از دست داد!

 

 

هنوز مشخص نیست کدام یک از این دو نفر این بازی را به سود خودشان به پایان بردند اما مسی با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت:« پیروزی در واقع شرایط ذهنی است.»
این در حالی است که رونالدو نیز دقایقی بعد با متنی مشابه همین تصویر را در صفحه اینستاگرامش که حالا  در آستانه نیم میلیارد نفری شدنش است به اشتراک گذاشت.
این دو بازیکن در حال حاضر در قطر حضور دارند و آماده هستند تا به همراه تیم‌های ملی پرتغال و آرژانتین در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان بروند.
تردیدهایی درباره میزان آمادگی هر دوی  آنها برای حضور در اولین دیدارهای تیم‌های ملی کشورشان وجود دارد و هنوز مشخص نیست که آیا آنها قادر به همراهی این دو تیم به صورت کامل در مرحله گروهی هستند یا خیر.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992