پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاد حوزه علمیه:
مراقب نقشه های شوم دشمن باشید

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در چهارمین یادواره شهدای «عهد رفاقت» راوند کاشان حرکت در مسیر انقلاب براساس منویات مقام معظم رهبری و نقشه راه امام راحل را موجب بقای نظام اسلامی ایران دانست و گفت: تأکیدات امام راحل و بصیرت مردم باعث شده که انقلاب پس از ۴۳ سال به دست نااهلان نیفتد.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر، ولایت فقیه را هدف قرار داد، تصریح کرد: جامعه ای که حتی اگر امام آن علی بن ابیطالب(ع) و فرمانده لشکرش مالک اشتر باشد، ولی به دستورات آنها عمل نشود آن جامعه شکست خورده است، لذا امام راحل فرمودند اگر می خواهید انقلاب بماند و به مملکت آسیبی نرسد پشتیبان ولی فقیه باشید.

 

 

کارشناس مذهبی با بیان اینکه اسنادلانه جاسوسی آمریکا برای آگاهی مردم از نقشه شوم استکبار جهانی علیه کشورمان باید در اختیار جوانان قرار بگیرد، افزود: با کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشورمان به جایی رسیدیم که دشمن قسم خورده ما یعنی وهابیت با هزینه های زیاد از طریق شبکه های معاند از اغتشاشگران در داخل و خارج حمایت می کند.

 

 

حجت الاسلام مومنی، با انتقاد از همرامی نکردن برخی ورزشکارارن ایرانی در خواندن سرود جمهوری اسلامی، گفت: ورزشکاری که در مسابقات بین المللی سرود جمهوری اسلامی ایران را همخوانی نکند از غیرت ملی بی بهره است.

 

 

وی با بیان اینکه مراقب نقشه های شوم دشمنان باشیم، اظهار کرد: چرا باید در کشوری که وسط پرچم آن کلمه الله و دور تا دور آن الله اکبر است ورزشکاری که مدال گرفته، کشف حجاب کند و دشمنان برایش کف و سوت بزنند؟

 

 

کارشناس مذهبی ادامه داد: با فاصله گرفتن از منویات امامین انقلاب باید شاهد هر اتفاقی باشیم. امام راحل فرمود زمانی باید فاتحه انقلاب را خواند که مسئولی در جمهوری اسلامی ایران کاخ نشین شود و از کوخ نشین بی اطلاع باشد .

 

 

وی ، امر به معروف و نهی از منکر را نشانه آرمانی جامعه اسلامی دانست و افزود: جامعه ای اسلامی و آرمانی است که امر به معروف و نهی از منکر در آن نهادینه شود.

 

 

مومنی با بیان اینکه زنان در کشورمان براساس شریعت اسلامی کرامت و جایگاه دارند، یادآورشد: دشمنان، آزادی هالیوودی غرب را برای زنان ما به عنوان یک جنس و کالا در جهت اغراض خودشان می خواهند .

 

 

وی با انتقاد از سخنان خطیب مسجد مکی زاهدان مبنی بر که زنان ایرانی آزادی ندارند، خطاب به او گفت: اگر زنان شما آزادی دارند چرا اجازه نمی دهید در مسجد مکی در نماز جماعت و جمعه شرکت کنند.

 

 

کارشناس مذهبی با بیان اینکه هیچ کس به اندازه امامین انقلاب مدافع اهل سنت نبوده است، یادآورشد: در حالی که مردم کشورمان روز جهانی قدس از مردم مظلوم سنی فلسطین دفاع می کنند آیا خطیب مسجد مکی زاهدان که ادعای دفاع از اهل تسنن را دارد تاکنون یک موضع به نفع برادران اهل سنت خود در فلسطین که توسط رژیم صهیونیستی قتل عام می شوند، گرفته است؟

 

 

وی برلزوم برخورد با اغتشاشگران تاکید کرد و یادآور شد: با اغتشاشگران باید بر اساس آیه ۳۳ سوره مائده «إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا ۖ وَلَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ» برخورد شود.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992