پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جام جهانی همراه با خانه‌روشن
۵ احتمال برای صعود، ۳ فرضیه ناامید کننده

هیجان جام جهانی با گمانه زنی‌ها بیش‌تر می‌شود. ایران در گروهی قراردارد که هیچ کدام از حریفانش از پیش باخته نیستند. بدون تردید با احتمال برد یا حداقل تساوی وارد زمین خواهند شد. تیم ملی ایران ظرفیت خوبی برای جنگیدن و پیروزی دارد. کی روش برای صعود تیم ایران هم برنامه دارد و هم انگیزه فراوان، اما یک نگرانی وجود دارد بازیکنان تیم ملی از نظر ذهنی تحت تاثیر مسائل غیر فوتبالی باشند.

از طرفی بازی اول ایران مهمترین بازی ماست اگر بازنده بیرون بیائیم ممکن است عده ای روی شرایط روانی تیم تاثیر بگذارند و با سه شکست این جام را ترک کنیم. برای فوتبال دوستان و حتی کسانی که فوتبالی هم نیستند چنین کارنامه ای غیر قابل قبول خواهد بود. شاید در این صورت تبعات داخلی و سیاسی هم دور از ذهن نباشد.
اما تساوی یا با خوش بینی فراوان پیروزی ایران در برابر انگلیس موتور تیم را گرم، خروشنده و آماده نبرد خواهد کرد. بازی‌های بعدی ما برای حریفان سخت‌تر خواهد شد و فضای تیم با حمایت مردم انگیزه کافی شکل گرفته و احتمال پیروزی یا تساوی در بازی‌های بعد را بالا خواهد برد.

در مجموع اگر مردان تیم ملی اعم از بازیکنان، مربیان و مدیران بتوانند به دور از هر موضوع داخلی یا خارجی فقط فوتبال بازی کنند بدون شک ایران از گروه خود صعود خواهد کرد. ایران فرصت دارد با شکست انگلیس اولین شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۲۲ شود. کسی چه می داند و اصلا دور از ذهن نیست که یوزهای ایرانی از مرحله حذفی هم عبور کنند.

 

حسن بشارت‌نیا – صاحب امتیاز و مدیر مسئول

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992