پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=29586

سردار اشتری: همه اقشار جامعه باید امنیت داشته باشند

سردار حسین اشتری با حضور در حسینیه صاحب الزمانی تهران، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، گفت: مبلغین عزیز مورد اعتماد مردم هستند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه باید امنیت داشته باشند، افزود: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود نباید بگذارد تا به جان، ناموس و مال مردم خسارتی وارد شود و دفاع از امنیت جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و با تمام توان در این راه حتی با نثار جان خود قاطعانه در برابر مخلان امنیت می‌ایستد.

 

 

اشتری خاطر نشان کرد: مبلغین عزیز مرجع مردم هستند و همانطور که اشاره شد مورد اعتماد آنان بوده و سرمایه اجتماعی ارزنده‌ای برای جامعه محسوب می‌شوند تا جایی که اگر برای مردم مشکلی پیش آید اول به آنان رجوع می‌کنند بنابراین، مبلغین بیشترین تاثیر را در جامعه داشته و در شرایطی که شیاطین درصدد آلوده کردن فضای معنوی جوامع هستند، مردم علاقه مند به ارتباط و تعامل با آنها هستند.

 

 

وی افزود: با توجه به محبوبیت مبلغین در کشور حضور ارزشمند آنان در جامعه بسیار تاثیر گذار بوده و همواره دوشادوش مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی فعال هستند و به روشنگری و هدایتگری مردم بخصوص در این ایام که شیاطین درصدد آلوده کردن فضای معنوی جامعه هستند، می‌پردازند.

 

 

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده فراجا اضافه کرد: رسانه‌های معاند با پمپاژ ناامیدی در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم دارند که خوشبختانه مردم بصیر و آگاه صف خود را از اغتشاشگران جدا و ثابت کردند که همواره پای انقلاب و آرمان بلند نظام مقدس که برخاسته از خون سرخ شهداست، ایستاده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: پسری که پدر خود را با اسلحه شکاری به قتل رساند

 

اشتری تصریح کرد: پلیس با سوء استفاده‌کنندگان در هر لباسی که قصد تعرض به جان، ناموس و اموال مردم را داشته باشند برخورد جدی کرده و در چارچوب قانون با آنها مقابله می‌کند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992