پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

​جانشین فرمانده سپاه همدان هشدار داد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمن در اتفاقات اخیری که در کشور ما رخ داد، تمام تلاش خودش را به کار برده که احساس ناامنی را در بین مردم ایجاد کند.

 

 

سردار مهدی فرجی روز پنج‌شنبه ۲۱ مهرماه در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم در شهرستان نهاوند که در محل مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: از خصوصیات ارزشمند شهید بزرگوار حاج حسین همدانی اخلاق مداری بود، عنصر مهمی که در شرایط کنونی همه ما به آن نیاز داریم.

 

 

وی با بیان اینکه شهید همدانی نابغه جنگ‌های نامنظم و از فرماندهان ارزشمند کشور ما بود، افزود: ایشان انسان زمان‌شناسی بود و همیشه متناسب با زمان و موقعیت اقدام می‌کرد و به دنبال جذب حداکثری و جذب افرادی بود که شاید بسیاری از ما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم.

 

 

فرجی ادامه داد: شهید همدانی در مقطع‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، فتنه سال ۸۸ و مقطع دفاع از حرم فعالیت‌های قابل توجهی داشت و تنها کسی بود که توانست فتنه سال ۸۸ را از بین ببرد و کاری که ایشان در سوریه انجام داد هیچ کس دیگری نتوانست انجام دهد.

 

 

این همرزم شهید همدانی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته هیچ گونه پیروزی به دست نیاوردند، حتی در مقاطعی که خیلی برنامه‌ریزی و سازماندهی کرده بود و در ترور شهید سردار سلیمانی نیز شکست مفتضحانه‌ای خورد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: نهادهای اطلاعاتی آمریکا داشتن رهبر و مکتب بزرگ، مردم قدرتمند و داشتن دشمن بزرگ را چهار عنصر شکست‌ناپذیر کشور ایران اسلامی معرفی می‌کنند و تا زمانی که همه این عناصر در کنار هم هستند، ما شکست نخواهیم خورد.

 

 

فرجی یادآور شد: در اتفاقات اخیری که در کشور ما رخ داد، دشمن شکست خورده ما تمام توانش را به کف خیابان آورده‌ و تلاش می‌کند با قدرت رسانه این اعتراضات را بزرگ نشان دهد و اگر “مهسا امینی” نبود به طور قطع مهساهای دیگر درست می‌کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه دشمن دارد کار اساسی انجام می‌دهد و ما داریم در بعضی جاها کوتاهی و غفلت می‌کنیم، تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی مدیریت افکار عمومی را به دست گرفته است و به ویژه در دوران کرونا آسیب جدی به نوجوان و جوانان ما زده است، در صورتی که همه ما باید آگاه باشیم که دشمن نفوذ پیدا کرده و باید تلاش کنیم دستش را قطع کنیم.

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: دشمن در اتفاقات اخیری که در کشور ما رخ داد، تمام تلاش خودش را به کار برده که احساس ناامنی را در بین مردم ایجاد کند.

 

بیشتر بخونید: اتحادیه اروپا بر سر اعمال تحریم علیه ایران به توافق رسید

 

فرجی در پایان با اشاره به اینکه چادر زنان و دختران ما از هزاران موشک بالستیک تیز ارزشمندتر است، تاکید کرد: دشمنان به تازگی روی مدارس و دانشگاه‌های ما دست گذاشته و مسئولان ما باید به این مهم واقف بوده و خیلی دقت داشته باشند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992