پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه خواهرخوانده تهران

نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده تهران و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران با حضور شهردار تهران و مدیران شهری یک‌شنبه ۱۲ تیرماه در مجموعه نمایشگاهی پارک گفتگو تهران برگزار شد.

 

این نمایشگاه ۶ روزه، با هدف معرفی دستاوردهای مدیریت شهری،جذب سرمایه گذار، صدور خدمات و حمایت از ایده‌های کاربردی و فناورانه شهرداری در راستای هوشمندسازی شهر تهران برپا شده بود.

 

علاوه بر بخش نمایشگاهی در این رویداد، نشست‌های مشترکی با برخی از نمایندگان شهرها و کشورهای مختلف دنیا در راستای دیپلماسی شهری و ایجاد گشایش همکاری‌های جدید بین شهرهای مختلف جهان با تهران برگزار شد.

 

در این نمایشگاه علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی شده هریک از مناطق۲۲گانه تهران، معاونت‌ها و شرکت‌های تابعه دارای غرفه بودند و به گزارش عملکرد خود در مدت دوره جدید شهرداری پرداختند.

 

در بخش استارتاپ‌ها، فناوری‌های نوین در حوزه شهر هوشمند به عنوان مثال اینترنت اشیاء، اپلیکیشن‌های مربوط به تهران و جدیدترین دستاوردهابه نمایش گذاشته‌ شده بودند و نوید توسعه شهر الکترونیک و هوشمند را می‌دهند.

 

آخرین روز این نمایشگاه با بازدید رئیس سازمان نظارت و بازرسی شهرداری تهران و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری به پایان رسید.

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992