پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=27458

رکورد جدید فروش لامبورگینی در سه ماهه نخست ۲۰۲۲

لامبورگینی آمار فروش خود در سه‌ماههٔ نخست سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده که رکورد جدیدی را نشان می‌دهد زیرا این بیشترین فروش سه‌ماهه در کل تاریخ لامبورگینی محسوب می‌شود. این شرکت ایتالیایی در سه ماه گذشته مجموعاً موفق به فروش ۲,۵۳۹ دستگاه خودرو شده که ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ و ۳۱ درصد نسبت به ۲۰۲۰ افزایش داشته است. این در حالی است که لامبورگینی با فروش ۸,۴۰۵ دستگاهی در سال ۲۰۲۱، بیشترین فروش سالانه در تاریخ خود را ثبت کرده بود.

 

 

جالب اینکه فروش لامبورگینی در سه‌ماههٔ اول امسال از کل فروشی که کانتاش در شانزده سال تولید تجربه کرد بیشتر بوده است. از سال ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۰ تنها نزدیک به ۲ هزار دستگاه کانتاش ساخته و فروخته شد. البته هیچ عجیب نیست که تقریباً نیمی از فروش این شرکت در سه‌ماههٔ نخست امسال به اوروس اختصاص داشته و نیم دیگر بین اونتادور و اوراکان تقسیم شده است.

 

 

بیشترین فروش لامبورگینی در این سه ماه در منطقهٔ EMEA شامل اروپا، خاورمیانه و آفریقا با ۴۰ درصد بوده و بازارهای آمریکا با ۳۲ درصد و آسیا اقیانوسیه با ۲۸ درصد هم در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. فروش این شرکت تقریباً در همهٔ بازارها رشد داشته به‌جز روسیه که لامبورگینی به دلیل تهاجم به اوکراین، فروش خود را در این کشور متوقف کرده است.

 

رئیس و مدیرعامل لامبورگینی «استفان وینکلمن» دراین‌باره گفته است:

ما سالی را آغاز کرده‌ایم که چالش‌های جدیدی را در مقیاس جهانی با خود آورده است. ما در حال حاضر به‌راحتی می‌توانیم بیش از دوازده ماه تولید را پوشش دهیم. علاوه بر این، ما همان‌طور که به سمت الکتریکی‌سازی با معرفی مدل V12 هیبریدی جدید در سال ۲۰۲۳ حرکت می‌کنیم، در حال آماده شدن برای یک مرحلهٔ جدید در داستان لامبورگینی در کمتر از یک سال هستیم

 

به گفتهٔ لامبورگینی، این شرکت در نیمهٔ دوم سال جاری سه محصول جدید معرفی خواهد کرد که شامل دو نسخهٔ جدید برای اوروس و یک نسخهٔ جدید برای اوراکان می‌شود. این در حالی است که مردان سنت آگاتا به‌تازگی در نمایشگاه نیویورک مدل جدید اوراکان تکنیکا را معرفی کرده‌اند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992