پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رابرت لواندوفسکی به بارسلونا می‌رود؟

طی چند روز آتی تکلیف انتقال احتمالی رابرت لواندوفسکی به بارسلونا مشخص خواهد شد.

 

جذب یک ستاره بزرگ و جهانی آسان نیست و در این شرایط اقتصادی بارسلونا اوضاع دشوارتر هم می شود. اما علیرغم همه این مشکلات، مدیران باشگاه متقاعد شده‌اند که این تیم به یک ستاره بزرگ برای تکمیل پروژه خود نیاز دارد و آنها هر کاری که ممکن است برای آوردن یک مهاجم درجه یک انجام خواهند داد.

 

پس از جدایی لیونل مسی، ترکیب بارسلونا خالی از چهره های بزرگ شده و فاقد یک رهبر باکیفیت است که در شرایط سخت، تیم را به سمت جلو پیش ببرد و این مسئله در مقابل اینتراخت فرانکفورت به وضوح نمود پیدا کرد. اما رابرت لواندوفسکی، آخرین مرد سال جهان، یک چهره جهانی است و جذب او می تواند مشکل را تا حد زیادی حل کند. باشگاه بارسلونا وضعیت این بازیکن را دنبال می کند و چند روز آتی در رقم خوردن سرنوشت لواندوفسکی بسیار مهم خواهد بود.

 

داستان از زمانی شروع شد که در ماه ژانویه، این ستاره لهستانی تمام پیشنهادات بایرن را برای تمدید رد کرده بود. رابطه او با سران باشگاه آلمانی سرد شده و قرارداد لواندوفسکی نیز در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد. بایرن فقط پیشنهاد تمدید قرارداد برای یک سال دیگر را داده و لواندوفسکی نیز از مدیر برنامه خود خواست گزینه های دیگر را بررسی کند. بارسلونا نیز در آن مقطع شرایط جذب این ستاره لهستانی را جویا شد، اما تا امروز هیچ توافقی یا چیزی شبیه به این بین طرفین حاصل نشده است.

 

هم بارسلونا به ستاره ای گلزن مانند رابرت لواندوفسکی نیاز دارد و هم این بازیکن می تواند تا سه سال آینده شانس فتح عناوین جدید را در این باشگاه داشته باشد. طی چند روز آتی دیداری بین مدیران بایرن و مدیر برنامه لواندوفسکی انجام خواهد شد. یا توافق صورت می گیرد و شایعات به پایان می رسد (مانند داستان محمد صلاح و لیورپول) یا همه چیز تمام می شود.

 

 

در صورت عدم توافق، بایرن مونیخ ترجیح می دهد لواندوفسکی را در فصل تابستان بفروشد تا مانع جدایی رایگان او در تابستان ۲۰۲۳ شود. بارسلونا نیز حاضر است به لواندوفسکی یک قرارداد سه ساله پیشنهاد دهد و تا فصل تابستان زمان کافی برای مذاکره در مورد دستمزد و توافق شخصی وجود دارد.

 

بارسلونا در شرایط فعلی عجله ای ندارد و شرایط جذب ارلینگ هالند را نیز بررسی می‌کند. در صورت تمایل ستاره دورتموند به انتقال به نوکمپ، بارسلونا همه کار برای جذب او انجام می دهد. اما خود آنها نیز می دانند که این انتقال تقریبا غیرممکن است. البته گزینه های دیگری وجود دارد که در سکوت روی آنها کار می شود.

 

آنچه قطعی شده این است که بارسلونا هر کار ممکنی را برای جذب یک ستاره بزرگ و مشهور انجام خواهد داد و لواندوفسکی می تواند به زودی تبدیل به گزینه اصلی این تیم شود. همچنین به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی تصمیم دارد که با لوک دی یونگ ادامه ندهد و دو تیم اسپانیایی نیز خواهان جذب مارتین برایثویت هستند، پس بی تردید بارسلونا باید برای فصل بعد یک مهاجم جدید جذب کند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992