پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

خودروهای توقیفی موادمخدر تعیین تکلیف شدند

دادستان تهران از تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده در پرونده‌های مواد مخدر خبر داد.

به گزارش«خانه روشن»به نقل از بازار، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا درباره تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در پرونده‌های مواد مخدر، گفت: با پیگیری‌های مستمر و مداوم صورت گرفته از سوی دادستانی عمومی و انقلاب تهران، همه وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که دارای احکام قطعی و مربوط به شهر تهران بودند، تعیین تکلیف شدند.

دادستان تهران در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اقدامات دادستانی عمومی و انقلاب تهران در راستای کاهش اطاله دادرسی نیز گفت: در حال حاضر کلیه اوقات دادرسی بالای یک ماه در دادسرای تهران باطل شده و وقت‌های زیر یک ماه تعیین شدند؛ همچنین تمامی اوقات دادرسی شعب اجرای احکامی که موجودی آن‌ها بالای هزار فقره است، ۴۵ روزه تعیین شد.

صالحی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده طی سه ماه گذشته، بالغ بر ۱۴ هزار پرونده از موجودی شعب تحقیق و اجرای احکام دادسرای تهران کاهش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین عنوان کرد: طی سه ماه گذشته با تلاش دادستانی تهران در ۲۵ فقره پرونده قتل، سازش و رضایت حاصل شده است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992