پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای نظارت بر بازار شب عید،استاندارد نیز به ناظران پیوست

مدیرکل استاندارد استان تهران، از اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای خدمات‌رسانی موثر به همه ی شهروندان در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش«خانه روشن» به نقل از اقتصادآنلاین؛ عباس نوری مدیرکل استاندارد استان تهران از برگزاری طرح عیدانه ویژه استان تهران خبر داد و گفت: طرح عیدانه ویژه اداره کل استاندارد استان تهران، با محورهای نظارت بر بازار، اجرای ضربتی طرح نظارت بر تجهیزات بازی، نظارت بر وسایل توزین میادین میوه و تره‌بار و استفاده از ظرفیت‌های ترویجی و تبلیغی استان، از ۱۵ اسفند به مدت یکماه اجرا می‌شود.

وی در جلسه‌ هماهنگی و برنامه ریزی این طرح ضمن تاکید بر ضرورت ارتقاء کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی استاندارد به شهروندان، بیان داشت: در اسرع وقت، مکاتبات لازم با نهادهای مرتبط برای همکاری در اجرای هرچه بهتر طرح عیدانه انجام خواهد شد؛ چراکه، میزان تقاضا در ایام پایانی سال افزایش چشمگیری دارد و به همین دلیل امکان شکل گیری تقلب ها و تخلفات نیز بیشتر شده؛ لذا در راستای صیانت از حقوق شهروندان، این طرح را با اهتمام ویژه ای اجرا خواهیم کرد.

نوری اضافه کرد: از آنجا که استفاده از مراکز تفریحی در ایام تعطیلات رشد چشمگیری خواهد داشت، مقرر شد به تمام مراکز تفریحی مشمول استاندارد ابلاغ شود، درصورت نداشتن مجوز استاندارد، هرچه سریعتر برای اخذ مجوزهای لازم و ضروری دراینخصوص اقدام نمایند.

مدیرکل استان تهران ادامه داد: در خصوص کنترل و رصد دقیق بازار بر اقلام پرمصرف نوروز مانند آجیل و خشکبار، جعبه شیرینی، برنج، چای، روغن و … مصوباتی داشته ایم که همکاران بتوانند به صورت ویژه در سطح بازار نظارتهای مستمر و دقیق را اعمال نموده؛ تا به این طریق کالاهای غیراستاندارد از سطح بازار جمع آوری شود.

نوری اضافه کرد: آزمون وسایل توزیع در مراکز عرضه ی کالا از دیگر موضوعات مطرح شده و مورد پیگیری اداره کل استاندارد در سطح استان تهران در طرح عیدانه ویژه استاندارد می باشد؛ که در این طرح ویژه شاهد بیشترین خدمات در حوزه ی ماموریتهای اداره کل استاندارد به مردم باشیم.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992