پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طلسم انتخابات تهران بالاخره شکست؛ قانون همیشه پیروز است

قانو ن را چراغ راه کنیم

محمدرضا آل سارا در انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران حائز حداکثر آراء گردید. این خبر نوید روزهای موفقی را در آینده برای اتحادیه های می دهد که بخواهند تغییر ورفع مشکلات را سرلوحه کارشان قرار دهند.

به گزارش«خانه روشن»به نقل از دبنا؛محمدرضا آل سارا در انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران حائز حداکثر آراء گردید. این خبر نوید روزهای موفقی را در آینده برای اتحادیه های می دهد که بخواهند تغییر ورفع مشکلات را سرلوحه کارشان قرار دهند.

بعد از برگزاری دوانتخابات ناموفق اتحادیه لاستیک وروغن تهران رد حالی که اگر دراین مرحله به حدنصاب نمی رسید خیلی ها اماده ادغام این اتحادیه در اتحادیه های دیگر وسودایرسیدن به صندلی ریاست این اتحادیه را داشتند با اتحاد وهمدلی اعضای اتحادیه انتخبات به حد نصاب رسید ورییس جدید اتحادیه انتخاب شد.

در انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک وروغن تهران محمدرضا آل سارا در انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران حائز حداکثر آراء گردید.

افراد منتخب هیئت مدیره به ترتیب ذیل میباشند:

▫️ ۱- آقای محمدرضا آل سارا
▫️ ۲- آقای سیدرضا عباس آبادی(دانشور)
▫️ ۳- آقای قدرت ا… شکرزاده
▫️ ۴- آقای علیرضا خوش گو
▫️ ۵- آقای حمید یارمقدم
▫️ ۶- آقای جمال حبیبی پور
▫️ ۷- آقای حمیدرضا امینی

باید از زحمات داوود سعادتی نژاد رییس و عضو چندین دوره این اتحادیه تشکر وسپاسگزاری کرد زیرا ازجمله روسای اتحادیه های است که اصلا اصرار به ماندن نداشت بلکه تمام تلاشش را کرد تا اتحادیه به ادغام نرود.

گفتنی است از معضلات این اتحادیه در گذشته این بود که اعضای هیات مدیره همگی ازرسته لاستیک فروشان بودند که موجی از نارضایتی اعضای رسته های دیگر را در برداشت انتظارمی رود هیات مدیره جدید از پتانسیل همه رسته ها در کمیسیون ها استفاده صحیح وقانونی ببرد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992