پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سند آمایش سرزمین تدوین شد| بهره‌برداری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های آتی

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان با اعلام تدوین سند آمایش سرزمین از آغاز بهره‌برداری از برخی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌های آتی خبر داد.

به گزارش«خانه روشن»به نقل از بازار؛محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن مناسب است از آغاز عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها تا پایان سال خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص بهره‌برداری از طرح نهضت ملی مسکن و همچنین آغاز عملیات اجرایی تولید مسکن اعلام کرد: بر اساس تکلیف وزیر راه و شهرسازی برای دستگاه‌های مجری طرح، باید به زودی عملیات اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید و سایر شهرهای کشور با محوریت شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن، آغاز شود.

محمودزاده ادامه داد: از پروژه‌هایی که قبلا شروع شدند و عملیات اجرایی آنها در حال انجام است بخشی طی ماه‌های آتی قابلیت بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان را خواهند داشت که با پیشرفت زمان جزئیات آن، اعلام خواهد شد.

وی همچنین از تصویب سند آمایش سرزمین برای نخستین بار خبر داد و توضیح داد: سند آمایش سرزمین در جلسات مشترک وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه تنظیم شده است. سند آمایش سرزمین سندی است که نظام توزیع جمعیت، اشتغال و فعالیت را برای آینده پیش‌بینی می‌کند و می‌تواند در نیازسنجی‌ها کمک موثری باشد.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن طرحی است که به عنوان سیاست کلان دولت سیزدهم شناخته می‌شود. در اجرای این طرح مقرر است تا ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم احداث شود که بخشی از پروژه‌ها آغاز شده است.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992