پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قادری رئیس مرکز ارتباطات گروه سایپا شد

محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا امروز عصر طی حکمی محمد قادری را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و گروه بین الملل سایپا منصوب کرد.

به گزارش«خانه روشن»به نقل ازبازار؛ مدیرعامل سایپا عصر امروز طی حکمی محمد قادری را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و گروه بین الملل سایپا منصوب کرد. محمد علی تیموری با انجام تغییرات قصد اصلاح و بهبود ساختار ارتباطات گروه خودروسازی سایپا را دارد.

محمد قادری با کارنامه سردبیری تابناک، مدیرکل اخبار خارجی خبرگزاری مهر، مدیرمسئول تهران تایمز و مدیرمسئول نورنیوز قرار است سکان ارتباطات گروه خودروسازی سایپا را به دست بگیرد.

پیش از قادری، امیر حسین تابع جماعت به مدت سه سال مدیریت ارتباطات و گروه بین الملل سایپا را عهده دار بود.

تیموری با ایجاد تغییرات صحیح در بدنه خودروسازی سایپا ابتدا باید اعتماد مشتریان و جامعه سپس حمایت سهامداران را نسبت به این واحد تولیدی افزایش و بهبود دهد.

همانطور که شعار سایپا «سایپا نوین» بوده است، مدیرعامل این گروه خودروسازی نسبت به توسعه سبد محصولات و کاهش خودروهای انباشته در کف پارکینگ این واحد باید بیشتر تلاش کند. از آن سو سایپا نسبت به ایران خودرو در سه سال گذشته وضعیت مالی بهتری در میان زنجیره تامین داشته است. مدیرعامل این گروه خودروسازی باید برای توسعه و افزایش ارتباط با قطعه سازان بدون در نظر گرفتن امضا های طلایی نسبت به پرداخت معوقات باید توجه کند.

شاید مهم ترین اقدام قادری در ابتدا فعالیت خود توجه به مطالب فوق جهت تنویر افکار عمومی و بهبود ارتباط با رسانه این واحد خودروسازی برخلاف سیاست مدیر پیشین باشد.

 

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992