پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=56

دنبال کار مردم باشیم

حسین دهقان یکی از خیرین صنف مطرح کرد:

حسین دهقان دومین پسر خانواده دهقان است که بین سنگین فروشان کاملاً شناخته شده هستند گرچه در بازار چراغ برق نیز اکثر کسبه برادران دهقان را می شناسند.شهید حاج محسن دهقان پس از حاج حسن و حسین سومین پسر خانواده بود بعد از ایشان حاج مهدی و علیرضا هستند. حسن دهقان می گوید محسن برادر وسطی بود اما از هرنظر محوریت کارها دست او بود. عمرش در این دنیا به درازا نکشید اما طول عمر چه اهمیتی دارد کیفیت آن مهم است. حاج محسن دهقان به همراه فرزند خردسالش در حادثه تروریستی در کربلا به شهادت رسید و شد دلیلی برای خوب زندگی کردن ما.

حسین دهقان می گوید: کار خیر را اگر موفق به انجامش شدی یعنی مورد لطف خدا قرار گرفته ای و نقداً مزدت را ستانده ای.

چون طرف کار خیّر خداست و او سریع الحساب است پاداشت نمی گذارد برای بعد، آنچه بعدا عطا می کند فضل و اضافی است که خودش را ملزم به عطای آن کرده است.

دنبال کار مردم باشی، کار خودت بی زحمت، با سرعت و بدون دست انداز درست می شود

ما در گروه امداد یا موسسه مدینه الزهراء سلام الله علیها بنای کار و خدمت بی هیاهو داریم. برای کسانی که مراجعه می کنند یا معرفی می شوند پرونده ای تشکیل می دهیم.

 در ابتدای امر تحقیقات میدانی انجام می دهیم تا هم بدانیم به چه کمک های و با چه اولویتی نیاز است و هم این که خدای ناخواسته درخواست غیر واقعی نباشد.بعضاً مراجعاتی می شود که طرف نیازمند واقعی نیست.

پس از احراز نیاز گزارشی از سوی مسئولین تحقیقات به جلسه هیئت مدیره داده می شود تا درباره نحوه و میزان کمک تصمیم گیری شود.

گاهی پیش می آید که مراجعه کننده در شرایط اضطرار است و حجم نیازش نیز بالاست در این مواقع هیئت مدیره در گام اول خودشان و سپس از سایر خیرین کمک ویژه برای مورد مزبور جمع آوری می کنند.

در نهایت نیز در فهرست خانوارهای تحت پوشش قرار می گیرند.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992