پایگاه خبری اصناف و بازرگانی

شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

http://khaneroshan.ir/?p=30791

رشد محدود قیمت دلار هرات و سلیمانیه؛
منطقه خاکستری در بازار دلار ایران / طلا یکه تازی کرد

بازار ارز تهران در روز های اخیر یک روال تکراری را تجربه می کند و نرخ دلار در محدوده ۳۲ هزار و ۶۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان بوده است.

نرخ دلار امروز تا محدوده ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان بالا رفت اما در ساعت ۱۲ ظهر امروز با ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل رِنج بود.

 

 

قیمت دلار در منطقه خاکستری

در چند وقت گذشته سفته بازان توان شکست بازار ساز و رسیدن به مرز ۳۳ هزر و ۳۰۰ تومان را نداشته اند و از سوی دیگر معامله گران حاضر به عقب نشینی از مرز ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان نبوده اند به همین دلیل برخی از معامله گران از محدوده نوسانی دلار به عنوان منطقه خاکستری یاد می کنند.

 

 

رشد محدود قیمت دلار هرات و سلیمانیه

قیمت دلار در بازار هرات امروز بالاتر از قیمت بسته شده ی دیروز معامله شد. نرخ دلار هرات امروز ۵۰ تومان رشد کرد و به ۳۲ هزار و ۵۳۰ تومان رسید. دلار سلیمانیه هم امروز ۵۰ تومان عقب نشینی کرد و به ۳۲ هزار و ۹۳۰ تومان به فروش رسید .

 

 

نرخ حواله درهم رنج شد

نرخ حواله درهم در بازار امروز نسبت به روز قبل رنج بود. قیمت درهم امروز در محدوده ۹ هزار و ۷۰ تومان به فروش رسید. نرخ برابری درهم به دلار ۳۳ هزار و ۳۱۴ تومان بدست آمد که نسبت به قیمت نقدی بیش از ۶۰۰ تومان فاصله دارد. از نظر برخی از معامله گران فاصله مذکور ممکن است بر روی انتظارات صعودی معامله گران دلار اثر بگذارد با این حال هراس از مداخله ارزی بازاساز در بین معامله گران موجب شد نرخ دلار بار دیگر مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد.

 

 

جهش قابل توجه قیمت اونس طلا

بازار جهانی طلا امروز جهش قابل توجهی را ثبت کرد. قیمت اونس طلا در بازار امروز در محدوده هزار و ۶۷۱ دلار معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۶ دلار بالاتر بود.

 

 

طلا ۱۸ عیار یکه تازی کرد

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۱۵ هزارو ۵۰۰ تومان رشد کرد.فلز زرد رنگ داخلی امروز بر روی یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: بورس ریزش کرد

 

نگاه قیمت سکه به بازار دلار / سکه رنج شد

قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا محدوده ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید. عده ای از معامله گران معتقدند سکته اسکناس آمریکایی و نوسان محدود آن موجب شده قدرت سکه بازان افزایشی کم شود.تحلیلگران باور دارند در صورتی که نرخ دلار از دژ مستحکم بازار ساز عبور کند و بالای مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت بدهد قدرت سکه بازان افزایشی بیشتر خواهد شد.

» مطالب توصیه شده

» سایت خوان گروه رسانه‌ای هفت اقلیم هنر

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است  |  خانه روشن

» میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

»راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992